طهماسبی: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدم!
مهرداد طهماسبی در خصوص این دیدار گفت: پرسپولیسی که مقابل ما بازی کرد خیلی خوب بود و اگر یکی، دو بازیکن در بعضی پست‌های مهم کم نداشت در حد یک تیم قهرمان بود.

او ادامه داد: به دلیل نتایج هفته‌های اخیر در بازی روز گذشته تحت فشار بودیم و تدافعی کار کردیم اما خدا را شکر مقابل پرسپولیس مساوی گرفتیم و همین که در ورزشگاه آزادی 1 امتیاز کسب کردیم ارزش زیادی دارد.

دروزاه‌بان صبا دست سرمربی‌اش را از نظر بازیکن خالی می‌داند: بیش از 5 بازیکن اصلی ما در نیم‌فصل اول در تیم حضور ندارند که این شرایط ما را سخت کرده است و تا شکل‌گیری و هماهنگی بچه‌های تیم به حد مطلوب زمان می‌برد.

طهماسبی پیرامون مصاحبه درخشان و بازیکنان پرسپولیس که توپ کاملا در اختیار آنها بود اینطور گفت: پرسپولیسی‌ها 90 دقیقه روی دروزاه ما نبودند و مطرح کردن چنین حرف‌هایی درست نیست چون ما در میانه زمین حفظ توپ می‌کردیم. قبول دارم آنها از ما بهتر کار کردند و موقعیت گل‌های بیشتری داشتند ولی ما نیز چند موقعیت خوب در این مسابقه داشتیم.

او با اشاره به عملکرد خوبش برابر پرسپولیس اذعان داشت: درست نیست از خود تعریف کنم ولی خدا را شاکرم در بازی با پرسپولیس دشمن شاد نشدم.

دروازه‌بان صبا تاکید داشت: مطمئن باشید از بازی با راه‌آهن بردهای صبا شروع می‌شود و به روند خوب خود باز می‌ گردد.

طهماسبی وقفه لیگ را برای بازیکنان صبا که به تهران و قم می‌روند و عموما بالای 30 سال سن دارند مناسب دانست و افزود: تعطیلی‌ها باعث می‌شود این بازیکنان در ادامه بازی‌ها نشاط بیشتری داشته باشند.

او درباره رفع مشکلات مالی تیمش خاطر نشان کرد: می‌گویند مشکلات مالی صبا در حال برطرف شدن است اما وقتی پول نقد نرسد از نظر بنده همچنان حل نشده به حساب می‌آید.

 


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مهرداد طهماسبي , صباي قم ,

تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393 ا 11:5 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.